Directioner

Alla inlägg under februari 2013

Av Elisabeth - 26 februari 2013 10:02

Passar perfekt!
Jag som just läst Som trolleri ska nu till Trollskogen i Hundfjället! Just nu sitter jag på den skakande bussen som ska gå snart.
Just nu läser jag Familjen Considines Förbannelse av Gareth P. Jones. Hittils är den jättebra!

Av Elisabeth - 24 februari 2013 20:04

Jippi!
Efter sju timmar från Stockholm är vi äntligen framme i Lindvallen!
Ha ett bra sportlov!

Av Elisabeth - 24 februari 2013 12:00

 

 

Vem är den där killen på bryggan? Han med tovigt hår, som går omkring med äkta guld i fickan? Och skulle Mona verkligen vilja sova i hans koja, med hans pappa som slåss?

En dag på landet när Mona går ut till bryggan sitter någon där. Någon hon aldrig sett förut. Han är annorlunda, och verkar lite borta. Söt men konstig.

Han gör saker som ingen vanlig kille skulle göra, och så hans fobi för vatten-kan bara vara en sak.

Mer vill jag inte avslöja! Men den är riktigt bra, en äkta kärlekshistoria!

Av Elisabeth - 23 februari 2013 21:17

Var det inte Oskar från X-factor i jeansjacka under Jalla dansa sawa?
Undrade bara om någon tycker som mig...

Av Elisabeth - 23 februari 2013 21:14

Det blev lite konstigt med veckans bok v. 8 och 9, jag tidsinställde de redan idag eftersom jag kommer sitta i bilen hela söndagarna då. Vissa av er kanske fick er en liten tjuvtitt, för det blev lite krångligt med tidsinställnigen.

Sitter och tittar på Mello... Lite för sexig för min del. Men Alcazar är bra:)
Bilden blev rätt konstig...

Av Elisabeth - 23 februari 2013 17:18

Jippie!

Jag lyckades få i båda linserna!

I torsdags tog det 45 min att lyckas med den högra, och vänster var omöjlig. Men nu lyckades jag!

Fast jag kommer inte kunna ha dem i skidbacken, tar för lång tid o är för svårt att ta på dem...

Men snart går det nog lika lätt som att skriva sitt eget namn när man är tio!

Åh, är så glad!

Av Elisabeth - 22 februari 2013 20:52

Äntligen är det sportlov!
En söndag i bilen väntar, men det är värt det för att komma upp till Lindvallen. Det är riktigt mysigt, och sjunde året i rad som jag, min fammilj och några kompisar åker det.
Hoppas på fortsatt regelbunden uppdatering.
Kanske ses där!

Av Elisabeth - 21 februari 2013 20:07

Glad Purim alla judar!
Hittade en gammal kasett i en gammal stereo som heter Chag Sameach-Judiska barnsånger. Där hittade jag liite om Purim. Som betyder lotteridagen enligt skivan, och lotter enligt mig.
Imorgon ska jag klä mig full av pennor!!
Godnatt!!

Sök i bloggen

Presentation


Förlåt, men jag är som jag är. Tänk inte på utseendet på bloggen för jag bryr mig inte. Och jag hatar orange.

Kategorier

Omröstning

Vad ska boken jag skriver här på bloggen heta?
 Tob...
 Ensam...för evigt
 Tob är faktiskt bara en person
 Den mörka sidan
 Just då när ensamheten smyger sig på
 Ett sanningens ord
 Din kärlekstjuv
 Aldrig mera kärlek
 Du förstörde mitt liv
 Lappen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Hitta mig!

gSm: LizzieZe

Google+: Elisabeth Z

Openfeint: eliszem

MSP: eliszem

Barnens Bibliotek: eliszem

Moshi Monsters: eliszem/ swedish_girl2001

Minecraft: emzel0103

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS

Tidigare år

S Pink Premium - Handwriting

Ovido - Quiz & Flashcards