Directioner

Alla inlägg under januari 2013

Av Elisabeth - 31 januari 2013 18:33

Jag är bara sååå himla trött. Jag har ont i halsen när jag hostar, ont i huvudet och lite ont i magen.
Ska precis byta om till pyjamas, och ligga i sängen och läsa KP.


Men det är en sak till jag vill säga; Att det är ni son är mitt hopp!! Om ingen går in så är det inte så kul att blogga, så kommentera så att jag inte ger upp helt!! Snälla...
Gå in på min Kommentars-deal och kommentera så gör jag det som står!!


Kram på er!!!

Av Elisabeth - 30 januari 2013 17:55

-Vad sa göteborgaren till Chewbacca?

-Jag vet inte.

-JEDAJ!

Alltså Jedai, såna i Star Wars. Ge dig med göteborgska blir Jedaj! Tacka min brorsa för skämtet:)

 

  


-Hur vet man att en bil är från Polen?

-Öhm... Det kanske står POLEN på den?

-Nej, dummer, man ser det Pålacken!!

Alltså: På lacken/Pollacken, en person från Polen. roligaskämt.se, tror jag.

 


Skämta på, men gå INTE över styr!!!!

 

Av Elisabeth - 29 januari 2013 20:25

Ville bara tipsa er om att gå in på SVTPlay och söka på Andrea hälsar på, Hos Marcus. Han känner jag;)
Natti natti!!

Av Elisabeth - 28 januari 2013 17:49

Åh, måndagar kan vara riktigt jobbiga! Okej, det här kanske inte var den värsta, men varför kan man inte börja lite senare på dagen nu efter helgen?

Alla i klassen tror att jag är bäst, har alla rätt på allting, osv. osv. Men jag är en människa som saknar magiska krafter! Jag har inte alla rätt på allt, jag är inte bäst på allt, jag är en människa med mycket att utveckla! Jag suger på volleyboll, men enligt mig själv är jag bra på att stava!

Det är liksom Ditt val att tycka att jag är bättre(vilket jag inte är), och inte försöka komma ifatt i det du vill! Det är Ditt ansvar attförsöka, att liksom...Vara den Du vill!

"Det är ändå du som väljer, så var noga med ditt val. Det är ändå du som väljer vem du är."

Den som kan gissa vilken låt det är kopierat ifrån vinner en länk! Han har varit med i SMB(om du kan lista ut vad det är)och han har liksom "återuppstått" i kändisskap efter det.

Lycka till!  

Av Elisabeth - 28 januari 2013 07:40

Än ligger snön, vilar som ett täcke över landskapet. Men vårens fåglar ger inte upp så lätt, kvittrar redan nu. Våren är på väg att ta över våra lanskap, ta över våra hem.
Men än idag ligger den stilla vinden kvar.

Av Elisabeth - 27 januari 2013 19:51

Idag kom vi faktiskt iväg till Flottsbro   Det var roligare än det såg ut att vara förra helgen. Stolsliften var avstängd, och ingen vet varför... Jag tror att de har den för att kunna skryta om Stockholms enda stolslift, men att de är för snåla för att hålla igång den.  

Hoppas den går igång nästa vecka.


Som ni kanske såg kom Veckans Bok ut lite tidigare än tänkt, eftersom att jag inte hann tidsinställa inlägget. Och det var nära att jag inte hann göra det alls...

Så nästa vecka kommer det ut på söndag, men inte exakt klockan tolv, prick.


Kram på er, och ha det så bra i skolan imorn!     

Av Elisabeth - 27 januari 2013 09:41

   

Mathilda är den smartaste flickan på jorden! Synd att hon inte finns på riktigt och kan hjälpa en med matten... Men det är en rysligt bra bok i alla fall som alla borde läsa!!! Fröken Honung är nog den bästa läraren också, önskar att hon också fanns, bara att hon var lite rikare. Och hon den där rektorn som jag är glad att jag inte minns namnet på... Det är bra att hon inte finns på riktigt!!

Tack till min lillasyster som kom med tips till Veckans Bok!

Om din bok blir Veckans Bok vinner du även en länk! Så kommentera och tipsa!

Kram på er!

Sök i bloggen

Presentation


Förlåt, men jag är som jag är. Tänk inte på utseendet på bloggen för jag bryr mig inte. Och jag hatar orange.

Kategorier

Omröstning

Vad ska boken jag skriver här på bloggen heta?
 Tob...
 Ensam...för evigt
 Tob är faktiskt bara en person
 Den mörka sidan
 Just då när ensamheten smyger sig på
 Ett sanningens ord
 Din kärlekstjuv
 Aldrig mera kärlek
 Du förstörde mitt liv
 Lappen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Hitta mig!

gSm: LizzieZe

Google+: Elisabeth Z

Openfeint: eliszem

MSP: eliszem

Barnens Bibliotek: eliszem

Moshi Monsters: eliszem/ swedish_girl2001

Minecraft: emzel0103

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS

Tidigare år

S Pink Premium - Handwriting

Ovido - Quiz & Flashcards