Directioner

Alla inlägg under april 2013

Av Elisabeth - 25 april 2013 07:32

Ja, det finns många lärare som är exempel på sådana; här är en hebreiskalärare i min skola:
Igår var vi på simning med skolan för att träna livräddning, och då pratade hon hebreiska med oss och sa vad vi skulle göra. Vi fattade inhenting!
Dessutom så tyckte hon att det skuole vara EXAKT samma ordning som vi gick dit i, men det spelar väl ingen roll.
Hoppas jag har hebbeboken i väskan, för idag har vi hebreiska, och lärarinnan blir jättearg om vi inte har med oss boken. Och om man lägger upp en helt avstängd mobil ur fickan på bänken, ja då tar hon den fastän man gör det för att den ligger oskönt i fickan.

Av Elisabeth - 23 april 2013 07:39

Du behöver minst 7 hål, och det måste gå att få igenom skosnöret tbå gånger genom hålen.

Av Elisabeth - 9 april 2013 07:51

Sverige är ingenting jämfört med Israel. Här saknas värmen, falaflarna, haven...
Nu är jag på väg till skolan. Är fortfarande jättetrött efter resan i söndags.
Idag är det matteprov. Jag går i femman, men har ändå prov varannan vecka! Jättejobbigt...
Köpte(eller mamma köpte) ett iPhone-skal i ett shoppingcenter, det är så svårt att hitta till iPhone 3 nu för tiden..

Sök i bloggen

Presentation


Förlåt, men jag är som jag är. Tänk inte på utseendet på bloggen för jag bryr mig inte. Och jag hatar orange.

Kategorier

Omröstning

Vad ska boken jag skriver här på bloggen heta?
 Tob...
 Ensam...för evigt
 Tob är faktiskt bara en person
 Den mörka sidan
 Just då när ensamheten smyger sig på
 Ett sanningens ord
 Din kärlekstjuv
 Aldrig mera kärlek
 Du förstörde mitt liv
 Lappen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Hitta mig!

gSm: LizzieZe

Google+: Elisabeth Z

Openfeint: eliszem

MSP: eliszem

Barnens Bibliotek: eliszem

Moshi Monsters: eliszem/ swedish_girl2001

Minecraft: emzel0103

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS

S Pink Premium - Handwriting

Ovido - Quiz & Flashcards