Directioner

Alla inlägg under januari 2013

Av Elisabeth - 26 januari 2013 10:58

Här kommer en kommentars-deal med reservationer för förändringar.

 

Kram på er!

Av Elisabeth - 25 januari 2013 22:15

Jääääääääättetrööööööööööööött.
På väg hem efter en mysig kväll hos ? och imorgon ska jag försöka skriva mer på 3=Jag kan inte lova, men jag hoppas en ny del av ? kommer ut under helgen.
Men på söndag ska jag till Flottsbro, så kan inte lova värsta låånga inlägget då. Även om Veckans bok kommer ut.
Hoppas ni får en ledig och bra helg.
Jag har under veckan haft Hemkunskapsprov, och två läxor i samma ämne. Dessutom har vi pratat om att det är förbjudet att ge läxor över helgen, alltså fredag till måndag.
Är så trött att jag inte längre bryr mig om konstigateckenknappen så jag har inte med kommatecken eller några vaddetnuheter. Det ska egentligen vara med bindestreck men orkar inte. Missade ett kommatecken. Här sitter jag och märker skiljetecken på mig själv och vet inte ens hur man stavar skilja. Vilket mamma svarade på.
Resten behöver ni inte bry er om.
Även om det nog inte kommer mycket mer.
Det här får bli slutet.
Så godnatt
säger jag när jag är fem kvarter hemifrån i bilen.
PS. Bilden suger och det vet jag. Men aja jag ör ingen proffsfotograf och den är fotad genom fönstret.

Av Elisabeth - 25 januari 2013 17:51

Har någon tips påappar som fungerar med iOs 4.2 och är kompatibel med iPhone 3G? IBooks funkar inte:( Vilket inte instagram gör heller. Men flow går:).
Kom gärna med egna boktips eller tips till Veckans bok.
Kram på er!!!

Av Elisabeth - 24 januari 2013 20:02

Min syrra gråter(jättejobbigt)och jag ska ta en dusch.
Har nytt, trådlöst tangentbord:) min brorsas gamla. Ses imorn!

Av Elisabeth - 23 januari 2013 18:33

När jag fyllde elva i december förra året fick jag välja mellan en resväska och Spotify Premium i ett år. Vad skulle ni välja i mitt läge?

Skulle typ använda en resväska tre-fyra gånger om året, men Spotify skulle jag använda en timme om dagen! Samtidigt så har min pappa Spotify Premium som jag ska få låna, så vad ska jag välja?



Måste avsluta nu, godnatt!


  VS   

Av Elisabeth - 23 januari 2013 16:56

"Jo, mamma, det är sant!" 
   Jag drog fram två lappar ur min skrivbordslåda. En av dem kunde man knappt se vad det stod på av tårar. Men mamma lyckades se att på den skrynkliga lappen stod det "Jag gör slut. //Tobias" och på den andra "Har jag chans på dig? xxx Tob". Den andra var skriven för rätt länge sedan. 
   Mamma granskade båda lapparna noggrant och sa:
   "Det finns ett fel på den andra lappen. Den där Tobias gjorde slut. För det första är den väldigt noggrant skriven. Och för det andra står det att den är från Tobias" betonade hon. "På den första lappen var det en väldigt slarvig stil, och det stod att det var från Tob. Alla kallar ju honom Tob!"
   "Alla utom Sofia, Lisa och Hannah!" utbrast jag.
   "Kan de ha skrivit lappen?"
   "Nej, nej! De är ihop med klassens populäraste killar, Simon, Ludde och Hugo! Inte en chans!"
   "Men det kan vara Lis" tänkte jag. 

Av Elisabeth - 23 januari 2013 07:54

Min mobil verkade inte ha något nätverk igår kväll, så jag kunde inte lägga upp något då eftersom att min mobil inte ville ge nätverk till datorn. Jag försökt på mobilen, Google Chrome, Safari och Firefox, men gissa hur bra det gick. Inte alls. Så jag ska försöka se till att ni får dubbelt upp idag!! Ska försöka lägg upp en bit av historien utan titel och lite till. Men till dess vill jag ha tusen kommentarer!!! Ses ikväll hoppas jag!!

Av Elisabeth - 21 januari 2013 20:01

Förra inlägget verkade inte laddas upp. Men jär kommer det viktigaste(som egentligen inte alls är viktigt):

Det här nedanför är ett test. Det ska bli en bild, men om det inte blir det behöver ni inte bry er.

[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/13021/glitterfy3005956T348B81.gif[/img][/url

Kram, och lycka till i boklivet!

Sök i bloggen

Presentation


Förlåt, men jag är som jag är. Tänk inte på utseendet på bloggen för jag bryr mig inte. Och jag hatar orange.

Kategorier

Omröstning

Vad ska boken jag skriver här på bloggen heta?
 Tob...
 Ensam...för evigt
 Tob är faktiskt bara en person
 Den mörka sidan
 Just då när ensamheten smyger sig på
 Ett sanningens ord
 Din kärlekstjuv
 Aldrig mera kärlek
 Du förstörde mitt liv
 Lappen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Hitta mig!

gSm: LizzieZe

Google+: Elisabeth Z

Openfeint: eliszem

MSP: eliszem

Barnens Bibliotek: eliszem

Moshi Monsters: eliszem/ swedish_girl2001

Minecraft: emzel0103

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS

S Pink Premium - Handwriting

Ovido - Quiz & Flashcards